Uygulama Hakkında
Hizmet Masası Bilgi Sistemi ile Alo 153, Web Sayfası ve SMS ile gelen istekler kaydedilmekte, Web Sayfasından ve SMS ile sorgulanabilmektedir.
ŞİKAYET BİLDİRME (Hizmet Masası)
SIKAYET boşluk Şikayet Açıklamasını yazın. (Örn: SİKAYET Acemler üst geçit yenileme çalışması ne zaman bitecektir? Şimdiden ilginize teşekkür ederim.)
- 0 532 752 16 00 numaralı telefona kısa mesaj gönderin.
- Şikayetiniz kayıt altına alındıktan sonra Şikayet Numarası kısa mesaj olarak gönderilecektir.
- Şikayetiniz değerlendirildikten sonra çözüm açıklaması telefonunuza gelsin.
ŞİKAYET SORGULAMA (Hizmet Masası)
SIKAYETSOR boşluk Şikayet Numarası boşluk Şikayet Yılını yazın. (Örn: SIKAYETSOR 255 2010)
- 0 532 752 16 00 numaralı telefona kısa mesaj gönderin.
- Şikayetiniz ile ilgili çözüm açıklaması telefonunuza gelsin.
Uygulamanın Sağladığı Faydalar
- Vatandaş ile iletişim
- Geriye dönük sorgulama, raporlama,
- Şikayet taleplerini hızlı alma ve takibinde verimlilik.
Yorum Bırakın
You must be logged in to post a comment.